Для приватних осіб Для бізнесу Для партнерів Про компанію Оплата послуг Довідка Прес-центр Ресурси

Звіти про якість

На виконання рішення НКРЗ від 05.08.2010 № 363 мають бути оприлюднені такі показники якості:

Щодо якості послуг фіксованого телефонного зв’язку:

  1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час.
  2. Відсоток справних таксофонів.
  3. Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік.
  4. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час.
  5. Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік.
  6. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).
  7. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.
  8. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.

Щодо якості послуг рухомого (мобільного) зв’язку:

  1. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).
  2. Відсоток відкритих особових рахунків абонентів попередньо оплачених послуг, на які були отримані звернення від споживачів щодо некоректності (неправильності) розрахунку за надані послуги.
  3. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.
  4. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.

Звіти про якість телекомунікаційних послуг


Корпоративний центр ПАТ «Укртелеком»
Довідка для фізичних осіб за телефоном: 0-800-506-800, 044-246-68-00
Довідка для юридичних осіб за телефоном: 0-800-506-801
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18

Зворотний зв'язок   Домашній Інтернет   Безпроводовий Інтернет
Оплата рахунку   Онлайн TV    IP-телефонія

Карта сайту